NIE KASOWAĆ!!!

piątek, 15 lipca 2016

Deluxe znaczy luksusowy? - artykuł w serwisie Klasyczny.com



     Wielka szkoda, że chłopaki z bloga, który swego czasu był sponsorem serii zlotów Deluxe, dawno rozminęli się z ideą prowadzenia jednej z najlepszych stron o modyfikowanych klasykach. Jednak gdy KLASYCZNY.com jeszcze wykonywał swoją robotę najlepiej jak umiał, pod koniec roku 2014 powstał bardzo fajny artykuł o Wartburgu Wujka.

     Co prawda według mnie tytuł powinien być rzecz jasna twierdzeniem, a nie pytaniem, ale mimo wszystko zapraszam do lektury materiału. Jest to bowiem jeden z najpełniejszych opisów auta, historii nabycia i przebiegu dokonywanych zmian w Leonie '77 rok.


     "Spotkaliśmy się pierwszy raz w 2006 roku. Potem nasze drogi się rozeszły. Problemy z dokumentami, upór właścicielki, moje momenty zwątpienia, drobne problemy finansowe, tymczasowa emigracja…wszystko to sprawiło, iż pozostawał poza zasięgiem. Mimo tego wszystkiego i pomimo że po drodze były inne, wciąż o nim myślałem. Wierzyłem że nadejdzie ten moment, kiedy nasze drogi się w końcu skrzyżują. Ostatni telefon do p. Danuty (właścicielki i notabene Pani Profesor od Muzyki z mojej Szkoły Podstawowej) wykonałem dwa lata temu – bez efektu".

     postscriptum: Wujek oczywiście nie jest zadowolony z artykułu, gdyż opis oraz zdjęcia nie są przedstawione chronologicznie

kliknij na zdjęcie aby przenieść się do artykułu stworzonego przez serwis Klasyczny.com


     Fragment cytowanego tekstu oraz zdjęcie wykorzystane we wpisie pochodzą ze strony KLASYCZNY.com, Autorem fotografii jest Thomas B. phtgrphy, a jej wykorzystanie nie nosi znamion komercyjnych.



Autor: Kruchy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz