NIE KASOWAĆ!!!

poniedziałek, 19 lutego 2018

Internationale Wartburg Treffen - Eisenach 2017



       Czas zapieprza. Nie boję się tego powiedzieć głośno, szczególnie, że od ostatniego wpisu niedługo minie rok. To nie tak, że nie dzieje się nic. Wydarzyło się zbyt wiele aby móc to wszystko opisać. Za mało czasu, za dużo na głowie, za mało chęci, zbyt wiele zaległości sprawiło, że blog pokrył się korozją.

     Zeszłe wakacje minęły jak mrugnięcie oka zawsze uradowanego na widok mojego Białasa, diagnosty, który jak co roku jest tak samo ciekaw ile kilometrów zrobiłem. A jak się okazuje to w sezonie 2016 przemierzyłem ich zaledwie 600. Natomiast w roku 2017 nakręciłem aż 3000 km.

         Skąd ten progres? Otóż wybrałem się na samotną wyprawę do Mekki. Tak jak każdy bogobojny muzułmanin, tak każdy posiadacz Wartburga, powinien raz w życiu pojechać do miasta rodzinnego Wartburga. Miasta, które wydało na świat nasze fascynujące samochody. Oczywiście mam sporo pustych miejsc w rubryczce obecności na tej wyśmienitej imprezie, ale mogę powiedzieć z dumą, że to najświętsze miasto, moją prywatną Medynę, odwiedziłem już po raz szósty.

         O samotnej, męskiej, ekscytującej podróży opowiem przy okazji kolejnego wpisu okraszonego odpowiednią dokumentacją fotograficzną.

     Pomysł na dzisiejszą aktualizację zawdzięczam mojemu dobremu przyjacielowi z Niemiec, Mario. Faktycznie pamiętam, że trochę kręcił się z lustrzanką po placu, ale nie spodziewałem się, iż powstanie z tego tak sympatyczna pamiątka. Cieszę się, że nagrywał tylko w ciągu dnia, bo to co działo się wieczorami trzeba by oznaczyć hasztagiem #+18.

          W każdym razie życzę wszystkim zabawy w tak szacownym, kulturalnym i międzynarodowym gronie przyjaciół. Ludzi, których łączy Wartburg, a raz w roku wyprawa na Międzynarodowy Zlot Wartburga w Eisenach.


   
Film dostępny w jakości Full HD


     Materiał zarejestrowano w dniach 04.08-07.08.2017 przez Mario Strümpf. Więcej filmów znajdziecie na jego kanale YouTube - Zweitakt Piloten Leipzig




Autor: Kruchy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz