NIE KASOWAĆ!!!

poniedziałek, 27 lutego 2017

Gang Dwusuwa



     Zawsze myślałem, że dwusuwowe silniki Diesla, o których tyle słyszałem, to kwestia tak odległa, że prawdopodobnie kończąc swoje życie, mógłbym ich nigdy nie spotkać w rzeczywistości. 

     Otóż jak się okazuje, można natknąć się na nie choćby w Stanach, a co ciekawe są one w ciągłym użyciu. I nie mówię tu oczywiście o tankowcach czy kontenerowcach.

  Chciałoby się powiedzieć, że wystarczy zdobyć wizę, pojechać do którejś z mniejszych miejscowości USA i wywołać jakiż pożar aby posłuchać ich dźwięku. Pożar, zapytacie...

     Jest dużo prostsza opcja wsłuchania się w cudowny gang silników dwusuwowych. Motorów, które jedni kochają, a inni uważają za archaiczne?! Słabe!? 

   Jeśli jesteście ciekaw jak wygląda czterolitrowe V8, generujące 400 koni, "skonstruowane" przez inżynierów z Milwakee i wsadzone do Volvo Amazona, a tym bardziej zastanawia Was dźwięk jaki z siebie wydaje, to zapraszamy do zapoznania się z całkiem ciekawie zrealizowanym filmem odnalezionym w sieci.

     Włączcie porządne audio i zobaczycie, że materiał ma wiele smaków wywodzących się również z Niemiec i Polski.



Film dostępny w rozdzielczości 1080p.



      Za realizację filmu odpowiada słowacki Youtuber - tak, to słowo niestety musiało tutaj paść, prowadzący kanał VisioRacer. Nie dostałem pozwolenia na prezentowanie jego materiału, ale uznałem, że jeśli jest dostępny publicznie, to właściciel nie będzie wnosił obiekcji co do zareklamowania jego kanału.



Autor: Kruchy

1 komentarz:

  1. Ja również jeszcze pamiętam te silniki i w sumie chyba ich się nigdy nie zapomni. Tak samo jak tych wszystkich samochodów. Dziś motoryzacja całkowicie się zmieniła. Mi bardzo podoba się wpis https://kioskpolis.pl/jak-zniesc-wspolwlasnosc-samochodu/ traktujący o tym, jak można znieść współwłasność samochodu.

    OdpowiedzUsuń